24.1.06

Son así ...



Las rejas son así --- unas veces florecen

29 comentaris:

Anònim ha dit...

Sense reixes les flors no arribarien a florir, sembla.

Anònim ha dit...

Uooo!! Que bo!! Reixes florides!! Sembla el contrari del que significa una reixa...
Namaga!! Ens omples de flors, floreta!!! :)

namaga ha dit...

Mikel ho deixo en l'aire, a teva la imaginació o punt de vista de qui vé aquest blog a badar.

Unmei (no em clavis un cop de puny, eh!)
jo simplement he fet una fotografia,
la persona que ho ha escrit ha de tenir una visió
molt poètica de la vida, m'agrada molt aquests regals que ens deixen els anònims en les parets del carrer.
Des d'aleshores és una d'aquelles imatges que la tinc de capçalera

Anònim ha dit...

:-) q bonito

Anònim ha dit...

Las rejas son así,
unas veces florecen
otras rompen mi corazón.
No por muchas flores
dejarán de ser rejas
las que separan nuestro amor.
:)))))))

namaga ha dit...

gràcies duna

Aladern, en coneixes l'autora o autor?

Anònim ha dit...

Ei, que m'ho acabo d'inventar!!! :P

namaga ha dit...

doncs així ets l'atre mig poeta

Anònim ha dit...

és bonic de veure com persones que passegen pel carrer se'l fan seu amb aquesta sensibilitat, oi? i com persones com l'aladern els hi donen un toc final tan passional ;)

Anònim ha dit...

Hi ha qui té una visió molt clara de la vida, transparent.

Marc ha dit...

Què maco... Hi ha possibilitats per tothom, fins i tot aquestes reixes, que en lloc de treure't part de la teva vida, n'ofereixen un poc més a qui pugui apreciar-les... :)

M'ha agradat molt, i el teu poema també, Aladern!! :)

Thanks, Namagueta!!

Anònim ha dit...

Que guai...d'on ho has tret això? m'agrada.

Bellota ha dit...

Namaga...eres genial!!!
(me ha encantado, y hoy dejo algunas palabritas en castellano...)

bicos!!!

bellota

Anònim ha dit...

Jo m´enrecordo d´una poesia urbana que algú va escriure a les columnes del passadís del metro de Passeig de Gràcia entre la línia verda i groga i també em recorden a això, a mi també m´encanta descobrir aquestes petites coses pel món...

Ainalma ha dit...

Les reixes són així, unes vegades floreixen i unes altres marceixen tot allò que toquen... Per si de cas, em quede amb la llibertat que em dóna poder veure el blau del cel sense ferros que em dificulten la visió.

namaga ha dit...

sí Aina hi ha moltes fibres sensibles pel món
molt més del que ens pensem

cosespetites, no ho sé, em sembla que no m'ho acabo de creure però de totes maneres em sembla
una visió optimista

diguem-ne, * l'Aladern és un poetàs

memòria, t'enviaré un plànol dibuixat perquè
ho poguis descobrir tu mateixa i em sap molt
de greu que ens deixis...

Bellota, chica! que bien! tus palabritas estaran muy cerca.
Yo sólo hice la foto, pero la anónima o él anónimo que lo ideó y lo regaló és genial sí!

namaga ha dit...

síii jo també! Nica
començava algo com
"Era un lobito,... escrit al sostre,
m'apassiona aquest món

Ainalma, t'has posat molt seria :p
avisa'm si hi ha algo o algú que
t'impedeix veure aquest cel tan preciós
un petó

Anònim ha dit...

Las rejas son así,
unas veces florecen
y otras languidecen.
Abren mi corazón
en ventana de luna,
me encierran en tu amor,
y me abren tu cuna.
La rejas son así.

Anònim ha dit...

les reixes no me desagraden, si no són de cap pressó...

Anònim ha dit...

Guasteví, no et funciona el blog.

wildwildreally ha dit...

la foto es chula!!! y la frase se sale!!

namaga ha dit...

Guasteví, de presons n'hi ha moltes és qüestió de tenir imaginació per sobreviure-les, cuida't molt

Wild, ¿de donde se sale, de las rejas? :DDD

Ainalma ha dit...

Namaga, des d'ahir a la vesprada que veig el cel més blau que mai! Tot comença a brillar altra vegada. Un beset, bonica!

Anònim ha dit...

d'on les has tret? Per què ni hi fem un pelegrinatge tots plegats?

namaga ha dit...

Hola Mery Cherry estan a Barcelona aprop del Macba al carrer Fernadina, la foto és feta de fa un o dos anys, m'hi apunto al pelegrinatge! i podriem dur esprays per si la frases ja no hi és què et sembla?

arckh ha dit...

Preciós.

;*

Iurema ha dit...

m'agrada la manera que tens de veure la màgia a cada racó ;)

Anònim ha dit...

muchas veces pensé en hacer esa misma foto en el raval, hasta que las borraron. la tercera decía: las rejas son así, a veces florecen y a veces lloran.

namaga ha dit...

ya lo sabía bernie :)