27.1.06

27.01.06

no sóc només un dibuix

30 comentaris:

Anònim ha dit...

Per descomptat...

Anònim ha dit...

És clar que no: ets una ombra. Aquella ombra entre l'esborrany i el vertigen.

Ainalma ha dit...

No ho hem dubtat en cap moment, Namagueta. Un sol dibuix no és capaç d'arrancar un somriure, tu, sí. Un beset.

Anònim ha dit...

Ho sabem. En dubtaves?

Anònim ha dit...

doncs ensenya la poteta per sota la porta.
o canta'm una cançó de bressol.
millor, m'amoixes i em grates l'esquena.
o amb les pestanyes em fas un parasol.
per atzar ets un floc de neu?
és que sento crepitar la llar de foc,
senyal que arriba una fada amb trineu.
què ets, si no sucre i rialles a l'engròs?

Anònim ha dit...

Uooooo!
No et veig Namagaaaa!!! No et veig!!!!!!
Clar que no ets nomès un dibuix... ets MOLT MÉS!!! ;)

Anònim ha dit...

I nosaltre, potser, no només som uns comentaris.

Anònim ha dit...

Ja ho sabem namaga.:)

Paola

Anònim ha dit...

desenvolupa l'evidència: què més ets?

Anònim ha dit...

M'encanta el teu post d'ahir. Precisament, avui he fet una cosa similar. Més informació: http://www.fotolog.com/sarastar
Bon cap de setmana!!

Anònim ha dit...

Ah, no???? I ara jo què faré???

Bugs

namaga ha dit...

Amigues i Amics, m'explicaré millor hi ha dies que m'escolto massa i em repeteixo que em sento enpetitida i atrapada en aquest personatget, guasteví m'entristeix molt no saber-me comunicar amb les persones.

bugs? bugs bunny, ha ha ha!

el lloc on visc està nevant quedarà tot cobert de petites volves de neu que m'aportaran més il·lusions.

Un petó a tots

Anònim ha dit...

Namaga, ja ens diràs què vol dir que no et saps comunicar, respecte a què no et saps comunicar.

Aquesta, per exemple, és una molt bona manera de comunicar-te. No sé perquè et menystens així.

Anònim ha dit...

i és clar que no!

Giorgio Grappa ha dit...

No ets només un dibuix, ets un bitxet, una personeta, un montre petit i joganer amb un somriure entremaliat quan ningú no el mira. Ets Namaga, Namagueta, la que ens ha encisat amb uns dibuixos que desprenen vida.

Anònim ha dit...

també ets algú amb qui somriure, algú entrenyable que t'omple de vida amb cada post, algú que et regala carbó per Nadal i que se'n riu del meu sofà carabassa.

Anònim ha dit...

si que en saps, de comunicar-te, bé que ho fas amb un blog, o amb correus electrònics, o dient bon dia a la gent... només necessites creure-hi... què te fa pensar que no en saps?

Anònim ha dit...

Namaga! els dibuixos no poden menjar Sacher, i tu síííí!!!!!!
:)))))

Marc ha dit...

Hola, Namaga, hola, ganyotaire! Ho sabem, que no ets només un dibuix, estic segur que pels que et llegim signifiques molt més. No deixis de somriure!! Un petonet per la ganyotaire i milers per tu!!

Anònim ha dit...

... mai se m'ha passat pel cap que tan sols siguis un dibuixet... els dibuixos no diuen les coses que dius tú !

Una salutació des d'un altre lloc nevat

Giorgio Grappa ha dit...

Se m'estan gelant les orelletes, Namaga; per què no encens un bon foc?

Ai! El nasset també se'm gela!

namaga ha dit...

Amigues i Amics, està bé que m'animeu en aquests dies de pluja
i us ho agraeixo molt però la meva sensació la matiso en un moment:
em costa comunicar-me amb la gent, faig grans silencis i defujo, els anys estan passant i he avançat una mica, cosa que estic molt contenta!, però tan sols una mica així de petita.
I tan sols és això, que m'enfado amb mi mateixa i de tant en tant va molt bé!

Petons nevats

Anònim ha dit...

Ets tendresa

Anònim ha dit...

No, però els teus dibuixos diuen molt més de tu del que semblen ;-)... i les floretes s´hauran congelat amb tanta neu??

namaga ha dit...

això sí cosespetites i la busco i la rebusco
en molta gent, un beset

nica ha,ha, haaaa és veritat s'hauran congelat o s'hauran transformat amb flors de neu que van caient del cel

Anònim ha dit...

muaaaaaaaaaaaaaa

EQMEVD ha dit...

Tu rai, jo a vegades em sento com un gargot. I mira, no és tant dolent anar de brouillon per la vida. No cal ser perfecte.

Bellota ha dit...

namagamaga!!!
petons para tí también,artista!

belloti

rAnita nOe ha dit...

ja deia jo!!! jijiji

thirthe ha dit...

en resumen eso, unos pocos trazos. Lo dem�s es relleno:-))