20.1.06

Aquests dies en pateixo ...

22 comentaris:

Anònim ha dit...

A la primavera també et vestiràs de floretes? Tic ganes que arribi per veure't! :)

Anònim ha dit...

ai caram: al·lèrgia? vinga, et passo un mocador lila dels meus... i a passar-la!

un *

Joanaina ha dit...

En pateixes o en reparteixes? :D

Anònim ha dit...

Pots veure cosetes entre tants colors que et tapen els ulls ;-)?

Anònim ha dit...

Floretes al cap... I és clar que si, dona.

Marc ha dit...

Renoi, Namagueta, potser no t'hi hauries d'haver tirat de cap, a les flors... :(

Ainalma ha dit...

Quina por anar a les palpentes, Namaga! I no patisques més del compte, que no serveix per a molt. T'ho diu una que està feta pols! Jeje. Un beset.

Anònim ha dit...

Hi ha qui té padals al cap; tu tens, Namaga, flors al cap, i m'agraden encara més

Anònim ha dit...

sembla un barret que te protegeix del sol, però ai, no te deixa veure el camí! retalla algunes flors i veuràs per on vas!!!!

Giorgio Grappa ha dit...

Sempre m'havies semblat una floreta, però ara has superat tots els límits :-D.

Anònim ha dit...

Ejem, ejem... :-)))

wildwildreally ha dit...

padeces de exceso de flores!!! y no me extraña, sólo ver la imagen me trae angustia...

namaga ha dit...

ai! no ho se pas, potser tinc un petit empatx Aladern.

beset per a tu també Aina, entre el teu mocador lila i les meves flors podriem fer un mocador florejat, què et sembla?

XD ets gran Joanaina! primer en reparteixo, després pateixo i desprès
mecaxis! em maleixo!

hola nica, m'ensumo que no gaire

Sí Dhamma, en pateixo i acaba sent un problema

Diguem-ne, pensava que duia el flotador incorporat o l'airbag XD

namaga ha dit...

vaja, Ainalma si tu estàs feta pols i jo també ja estarem fent una muntanya de flors :) un somriure, petita i cuida't

haa haaa haaa, deus volguer dir pardals en canvi de padals, pedals, sí! per això pateixo un *

:) guasteví, em dibuixaré unes tisores ben grans per retallar les flors que ja han crescut massa, un beset

Giorgioooo! grrr! i tu el meu abellot preferit!

Míster Dhamma, pateixes mal de coll? ;)


vaya! Wild, gracias aun me siento más mal

EQMEVD ha dit...

quin ensurt, pensava que eren flors carnívores!

namaga ha dit...

:DDDD elquemaietvaigdir, podria ser un bon monstre

Anònim ha dit...

No pateixis, dona, que amb aquestes floretes tan boniques hauries d'estar contenta...
Per cert, Namagueta, sempre em costa molt que s'obri la teva zona de comentaris i tinc que contestar anonimament. Esther

namaga ha dit...

les il·lusions m'enceguen Esther, però
si tu em dius que son boniques aquestes flors, doncs seràn totes per a tu :)


com és que et costa obrir la zona de comentaris?
hoola? hi ha algú que també li passi?
i per què pot passar?

Anònim ha dit...

Hola cara de flor !!!

A mi em triga una mica a obrir-se'm, la "zona de comentaris", però normalment s'acaba obrint... val a dir, però, que espero de gust... l'espera sol valer la pena !!!

;P

namaga ha dit...

ostres! i saps quina pot ser la solució Caïm?

Anònim ha dit...

a casa meu tinc unes floretes liles molt boniquetes, com tu... ah! i un sofà carbassa.

Anònim ha dit...

ui !!! niiiiiidea, em sap greu.