13.1.06

Últimes indundacions

44 comentaris:

Dan ha dit...

Ostres!! quina riada de color!!!!
Segur que estas sola aqui dins? Punyetera!!!!?

Anònim ha dit...

eis namagueta!! estàs còmode entre tantes floretes primaverals? vinga, fes-me un lloc, que vinc!! hop!

nimue ha dit...

que boniques! :)

Anònim ha dit...

te han arrollado!!! eso es un exceso de primavera, no?? (hola, nimue, tú también por aquí? jejeje y yo sin enterarme de este blog)

Iurema ha dit...

mmm...! vull que ploguin flors a barcelona!!!

:P

Anònim ha dit...

Toi indundadoooo!!!!!!
:D

Ainalma ha dit...

Fan ganes de saltar-hi de cap!! La profunditat és l'adequada??

Anònim ha dit...

Amb el fred que fa em sembla que d'aquestes flors en sortirà una colxa.

JoanAlbor ha dit...

aiiiii esta xiqueta que no està mai quieta... a veure que t'agafe la poteta i el trac, a veuere, a veure quina careta fas??? :))))

Anònim ha dit...

Tant de bó totes les inundacions siguessin de flors, namaga!

Anònim ha dit...

M'encanta, com tot el que ens "dius". A més, les flors són el que més m'agrada de la primavera (a veure si passa aviat el temps del fret).

arckh ha dit...

Que estàs endostipada Ndamaga... jo tb...

arckh ha dit...

(eda una pdegunta!!)
Atxíiiiis!

Anònim ha dit...

Encara t'agafarà l'al·lèrgia, aquí al mig. Surt, dona, que les flors són per olorar, però no perquè elles t'olorin a tu. Ai senyor...

Anònim ha dit...

venga flors!! i si mos agafa al·lèrgia? mos cuidaràs? és brometa, és una vinyeta simpatiquíssima!

Anònim ha dit...

preciós, jo vull, jo vull. Jo vull.

Giorgio Grappa ha dit...

Ha ha ha! Espere que no siguen roses, Namagueta, o se't clavara alguna espina en el culet! :-P

rAnita nOe ha dit...

ei, ei, ei.. les flors groges son meues!!!!

Anònim ha dit...

Oii, què maques, aquestes flors animen dies d´hivern com els d´avui :-)!

Esther ha dit...

Ara no ja ens caldrá esperar a que sigui primavera al Corte Inglés! La primavera és a casa la Namaga!!!
M'encanten les teves floretes de colors...

namaga ha dit...

Dan, ara ja no ...

Aina, sí tira't de bomba!

Nimue, les ha dibuixat la primavera

Wild, estoy sumergida y enprimaverada, però tu no te metas eh! que sé que estás llena de ajo!

Gràcies i Benvinguda Carme, ja ho veus em distrec amb tota aquesta colla-pessigolla

A Barcelona Iurema? vale, convocarem una Manifestació Floral!

namaga ha dit...

ideal per submergir-se i capbussar-se Sr Camena

ha haa haaa Ainalma, prova-ho si fas plaf! + au! és que has tocat de plè al terra

Dhamma, ni pensar-ho!,vigila bé que ves a saber què hi deu haver per aquí sota

aah Joan! no toquis la meva sandàlia vermella, pobre de tu grrr!

ja tens raó Frederic, pel que he sentit últimament a casa teva i va haver una gran inundació de CARBONOT jua juaa juaa!

Llunàtica, això sí que és un nom preciós, un petó i benvinguda

namaga ha dit...

haaaa haaa encada no Arch i tu?

Isnel, és que vull fer-me un vestit amb flors

Em fa molta il·lusió Guasteví que em diguis que és una vinyeta simpàtica, avegades penso que caic amb el cursilarisme. Les al·lergies les mató amb el matamosques i tu?

Sí vols, Sí vols, Sí vols? :) memòria, doncs au! fes un saltiró que t'espararè en les profunditats d'aquests pètals

haaa haaa haaa Giorgio, això ho hauràs de comprovar tu solet

ranita, totes son MEVES grrr!

hola nica, gràcies per la visita, crec que la primavera ens fa molta falta últimament, m'agrada veure un munt de colors pel carrer

Esther hola, vine tu també a fer un saltiró sense flotador, un *

Marc ha dit...

Uoooo, m'encantaaaaa!! Això no és tirar-se flors, és tirar-se a les flors... woooohoooooooooooo, cuidao que voyyy!! ;)

namaga ha dit...

vigila diguem-ne que no saps què hi deu haver per aquí sota ... je,je,je

Marc ha dit...

què hi has deixat amagat? ;)

namaga ha dit...

aaah, no t'ho puc dir em faré la interessant!

Anònim ha dit...

Apaaaaa! Quantes flors!!! Quina primavera més exerida!!!!!!!!!!!
Viscaaaaa!!!!

Giorgio Grappa ha dit...

Espera't un poc, que vaig a comprovar-ho personalment! ;-)

Marc ha dit...

ui ui ui... ho vull saber... i si rompo el que hi hagi a baix, quan m'hi tiri?? joo :(

Anònim ha dit...

juajuajua!!! ja et donaré a tu carbó!

Marc ha dit...

Namaga, ets una de les nominades... ;) "5 extraños hábitos tuyos". Tens la invitació a l'altra vida (si no ve de gust no cal que ho facis)

Anònim ha dit...

Namaga guapetonaaaa

És normal que no se't vegi, barrejada amb tanta flor... ;)

wildwildreally ha dit...

Me han encantado los Mutts pero aún tengo que echarles un vistazo más despacio para pillarles mejor el gusto :) gracias por dármelos a conocer!!

Anònim ha dit...

namaga, què ets vergonyosa? O potser algun gripau t’ha agafat de les cuetes?
Alba

Giorgio Grappa ha dit...

Em pense que, a Namaga, se l'ha emportada la riuada de flors... No escolteu un "glu glu glu" de fons?

Anònim ha dit...

Encara respires, Namagueta? Ai, Giorgio, aviam si haurem de saltar a rescatar-la!

Giorgio Grappa ha dit...

Jo estic disposat a fer-li el boca-a-boca, si cal...

Anònim ha dit...

Ejem, ejem...

Anònim ha dit...

Ei, que el usuario anónimo sóc jo!!!

Anònim ha dit...

namaga,¿qué has perdido las zapatillas rojas?
giorgio ¿qué has hecho algún cursillo de socorrismo?
Julia

Anònim ha dit...

Jo, si cal, puc empomar-la. :-o

Anònim ha dit...

Desde cursilandia, q moniiiiiiiiiiissimes aquestes floretes, amb una proporció cromàtica preciosa...
Jo l'ensumo al febrer la primavera però tu m'has guanyat!

Son moniiiiiiiiiiiiissimes... gràcies! per les floretes!

namaga ha dit...

wild, seguro que te gustaran!

petitacriatura, com em vols empomar?

Giorgio gràcies però avui no em farà falta!

Caïm, ara acabo de treure el cap, el veus segur que sí

Alba, Júlia i Usuari Anónim, gràcies per destinar el vostre temps per aquí