29.12.05

Manifestacions


ea! ea! ea!
més dies de patxanga
ea! ea! ea!

20 comentaris:

Dan ha dit...

Ja hi som tots? Si que estarem calentons! ea! ea! ea!
Namaga! tu vigila que no t'esclafem!!

namaga ha dit...

ha, haaa, haa, dan!
m'has fet aixecar una rialla
un beset

Anònim ha dit...

Ui! Ara sí que ens refregarem!
Ea! Ea! Ea! Pechito con pechito! :-p

namaga ha dit...

ha, haaaa, haaaaa petitona
que s'encomana,
que s'encomana
massaaaa

Ainalma ha dit...

Uiii, si estigués per ací en Giorgio... hahaha, com m'agradaria llegir el seu comentari...
Besets, bonica!

Ramon Aladern ha dit...

I aquesta del racó de la dreta qui éééééés???? Una infiltrada????
ea!ea!ea! no pareu fins nochevieja!

Anònim ha dit...

estem en plena orgia nadalenca!!!!!!!!!

namaga ha dit...

a mi també ainalma :)
t'he deixat una mega pancarta
per a tu ainalma, la veus?
és la que hi ha a l'esquerra

la meva Ramon!
la del bon temps!
i la teva de quin color és?

Sareta,
Sareta
que te veo,
que te veo!
en ello

Ainalma ha dit...

Com vols que no la veja, Namagueta, si estic subjectant-la tota la manifestació! ;-)

Ramon Aladern ha dit...

És que la resta són totes blanques... :(
O és que les has deixat perquè cadascú se la pinti com més li agradi??? Siii??
Doncs jo la vull verda!! el color de l'esperança!
(i dels caps de síndria) ea!ea!ea!

Anònim ha dit...

encara arribo a temps de cridar oi?? ea! ea! ea! p a t x a n g a !!! cridem ben fort no fos cas que se'ns escapi ;) ah! i jo la pancarta la vull... violeta! :) abrasus!

EQMEVD ha dit...

la conga de Jalisco....qui t´`e un espantasogres?

Anònim ha dit...

Uàh!, quin party! quin pancarty!!

Anònim ha dit...

ei, que som molt boques, i després m'entra por i no faig mai res de res... aish!!!!

Giorgio Grappa ha dit...

Açò eren dos dels manifestants de la manifestació pel Bon Temps, que els agafà una tempesta de neu i es van quedar bloquejats en mig de la muntanya. Quan estavan tots dos tiritant de fred amb neu fins al nas, veuen arribar un grandíssim gos Sanbernat amb un barralet de conyac al coll, i l'u i li diu a l'altre:
- Mira! El millor amic de l'home!
I l'altre li respon:
- Ostres, sí! I has vist com és de gran el gos que el porta?

Anònim ha dit...

Que bé!! Que bé!! Visca el boooon temps!!!

Anònim ha dit...

Giorgio! Has tornat! Ja veuras que contenta es posarà la namaga ;-)

namaga ha dit...

Viscaaaaaaa
el Bon temps
acaba d'arribar!
amb tots vosaltres

Un petonàs

iepa! iepaaaaaa!
iepaaaaa!

nimue ha dit...

ei! m'ho portat tots els núvols damunt de ma casa? perquè jo estic vinga a mirar per la finestra i de bon temps res de res! mecanguenlamarsalà!

namaga ha dit...

nimue, escull un coloret
i ta taaaaa taaaaaa,
el pròxim post apareixerà