28.12.05

Manifestació a favor del Bon temps!


ea! ea! ea!

33 comentaris:

Anònim ha dit...

m'hi puc afegir??????? estic una mica ennuvolada!

namaga ha dit...

oi tant que sí!
vine, vine guasteví que m'ajudaràs
a dur la pancarta!

Joanaina ha dit...

On s'ha de firmar? :D Perquè aquí fot una rascaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

Anònim ha dit...

Jo també vull manifestar-me amb vosaltres!

namaga ha dit...

aquí Joanaina!
la Guasteví compartirà pancarta oi?
si, si, petitona crida ben fort:

ea! ea! ea!

Anònim ha dit...

EA! EA! EA! Ho faig bé així?

namaga ha dit...

ha, haa, haa sí petitona,
i si vols invertar-te un rodolí
(és que a mi no m'ha sortit)

Ramon Aladern ha dit...

Hola, ganyotaire!
Passava per dir-te que ja no estic al Desert :)
http://blocs.tinet.org/blog/rosa-dels-vents

I ara: ea! ea! ea!!!

namaga ha dit...

Ea! Ea! Gràcies Camena i Rosa dels Vents,
per pensar-hi

EQMEVD ha dit...

quin monstre de pakotilla....

una miqueta de fresca la trasbalsa...

aix...

aquest matí prop de casa rondàvem els 15 sota zero...

aqui ningú es veu amb cor de treure una pancarta a enlloc sense teulada.

Anònim ha dit...

jo deix dur la pancarta a qui faci falta!

Anònim ha dit...

Ea! Ea! Ea!
Aquesta rasca és molt fea!
Ea! Ea! Ea!
Si no surt el sol la namaga se'ns cabreja!

(D'acord, fer rodolins no és el meu fort)

namaga ha dit...

elquemaietvaigdir i petitacriatura,
però sí a mi el fred m'encanta!
El que em cabreja són els mals moments
d'aquests dies!


Així m'agrada guasteví,
compartir és estimar,
puaff!

namaga ha dit...

de totes maneres,
molt bé petitacriatura,
la rasca és molt fea
jaaaaa jaaaaaa jaaa

Dan ha dit...

Jo tambeeeee vinc!!! Manifestem-nos tots junts, ben apretadets, que així entrarem en calor!!!!
Brrrrrrr quin fred!

namaga ha dit...

ja, ja, ja
si, vine al meu costat, vine!

namaga ha dit...

t'enyoro
Giorgio!

arckh ha dit...

siiiiiiiiiiii!! jo tb m'apunto a la manifestació!!!
on i quan??? on i quan??
(davant de qui hem de protestar?...)

;*

rAnita nOe ha dit...

jo m'apunte!!

visca el solet

nimue ha dit...

siiiiiiii!!!! per favor, per favor per favor!!!! que faça calorrrrrrrrrrrr!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ohhh! Quina idea més bona!!

Volem solet
I escalforeta
Nadal dolent
Ves a fer una volteta!!

Anònim ha dit...

Doncs jo tinc ganes de que nevi! :(

Anònim ha dit...

I no m'agraden les manifestacions... sobretot per qui les fa darrerament

Ainalma ha dit...

Xe, si almenys nevara a més de fer fred, pagaria la pena, però a la meua ciutat mai neva...
:-(
Besets.

Anònim ha dit...

Cada vegada que veig aquest dibuixet amb l' ea, ea, ea, em peto de riure.

namaga ha dit...

ea! ea! ea!
m'agrada
manifestar-me
amb vosaltres

bon rodolí Dhamma :)

Anònim ha dit...

bé, que si no ve el solet, se m'acuden maneres d'entrar en calor... esto... és que el fred me trastoca les neurones...

namaga ha dit...

guastevíiii,
que s'encomana

EQMEVD ha dit...

una frega de pit a pit...no falla...i cura els refredats, juajua

nimue ha dit...

si neva em moriré del disgust.
Jo vull anar a la platjaaaaaaaa!!!!i banyar-me i prendre el soooooooool!!!!!

namaga ha dit...

elquemaietvaigdir,
s'encomanen les ganes de fregues ...

però sí és molt bonic que nevi, nimue
en canvi de banyar-te podràs fer un
ninot de neu

Anònim ha dit...

Uooo! Visca el sol!!! Viscaaaaaa!

Anònim ha dit...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »