6.2.07

1r assalt



17 comentaris:

Giorgio Grappa ha dit...

Tira-li! Dur! Vinga! I ara un dreta-esquerra-dreta! Vinga!

(Per cert, Namagueta, t'havies pres els espinacs? O havies estat entrenant amb en Rocky Balboa?)

MÍDEME EN LETRAS, EVITA DUNCAN ha dit...

ay...qué bien volver por aqui cuando todo es mediocre y darse cuenta de las maravillas de la vida...un besito namaga

Carmen Griss ha dit...

Ai nena, que inocent ets... mai no podras res contra la banca :P

Anònim ha dit...

Al racó de l'esquerra amb 985kg de pes, l'abominable caixer, l'empassa-targetes. Al racó de la dreta amb 56kg, la practicant de fantasma, ganyotaire!!

Les apostes estan tancades!!

Dan ha dit...

Folt-li canya! Que es ferotge!!

Esther ha dit...

Caram, Namagueta, si que vas forta!

namaga ha dit...

Giorgio, bon dia de sol, l'estic assaltant per recuperar totes les nostres hores i targetes perdudes,
he fet un bon entrenament aquest matí,un beset

Evita, bonita, son pequeñas temporadas, a todas nos pasan ojalá pasaran de largo, cuidate y yo seguiré mi lucha iiih

Ignasi oooh 56kg dius? grrrr, quan acabi amb el caixer maleit, vindré a buscar-te :P

Dan, hola, ell es ferotge però jo tinc un bon cv de cursets de monstre, fantasma

XD molt forta i molt d'entrenament Esther, un beset

namaga ha dit...

Carmen :DDDD m'has fet riure molt,
ni tan sols podia quan jugava al monopoly! *

nimue ha dit...

hahahaha! no t'ho esperaves, caixer tonto!!
tu pots, namagaaaaaaa! vinga, que t'he preparat els pastissets de les campiones per a després del combat!

Anònim ha dit...

59kg? jajajajaja (*^o^*)

Joanaina ha dit...

Ui, doncs si necessites ajuda jo me'n sé d'una que assaltant és que ni fet a mida, tu! :D

Giorgio Grappa ha dit...

56? Ni amb una motxilla de vint quilos al llom no arribaria a tant, la Namagueta! Si els dies que fa vent es fica cudols a les butxaques, que jo l'he vista...

:-*

orlanda ha dit...

namaga, veo que no vas a pasar del primer asalto, ya lo tienes!


Tu fuerza es inversamente proporcional a tu tamaño.

besos

namaga ha dit...

pastissets de nimue? umm que sexy

Ignasi grrr! ja ho veuràs un dia d'aquest t'enxamparé

joanaina, jo? mecaxis! el pròxiim cop faré el curset de bons modals :P

ai! Giorgio i Ignasi, us enxamparé com aquest caixer

jaaa, jaa Orlanda, yo creo que puede mas la ilusión pero bueno allí voy, un besito guapa

Anònim ha dit...

i que ens faràs si ens enxampes? (*^o^*)

Giorgio Grappa ha dit...

Això, això! Ja també tinc curiositat... Ah! Ja sé què ens farà: ens convidarà a berenar!

Ainalma ha dit...

Ai, ai, ai, que agressiva s'està tornant la Namaga!! Fa POR!!!