11.1.07

Sta. Jalea Real


nena, l'objectiu és ben clar!

16 comentaris:

MÍDEME EN LETRAS, EVITA DUNCAN ha dit...

jejeje! así no se pierde seguro! me encanta. mua

Giorgio Grappa ha dit...

Que encara estàs malalteta, Namaga? Catxis la maaaaaar... Doncs, vinga, anima't, que a mi em va anar tan bé la Jalea que em vaig posar a armar jaleo fins que me la van haver de llevar (la Jalea Real, per a un republicà, té certes contraindicacions).

Posa't bona aviat!

Anònim ha dit...

jo soc més de valeriana... però ja ni m'afecta... catxis...

Esther ha dit...

Que vols tenir molta força????

Anònim ha dit...

Sta Jalea real??

Això és un poble del Pirineu aragonès?

o el nom d'alguna monja famosa?...

Anònim ha dit...

claríssim!!
jo també en vull!!
:)

Iurema ha dit...

ai, sí que me'n fa falta! la tornada de vacances està sent dura...!!

(ara m'acabo de recordar de l'anunci aquell "apiserum es jalea real, apiserum energia natural..."... merda! ara la duré enganxada tot el dia!!!)

namaga ha dit...

gracias evita por el mua :)

Estic molt animada Giorgio, simplement aquesta és la meva filosofia primordial: cuidar-se la salut!

hola esteve, i si proves amb algunes altres herbes, ... coses prohibides ... :P

Esther, sobretot salut :*

haaa, haa, donot, doncs no ho sé si existeix, pero jo sí que l'he dibuixat com a meta a on vull arribar, uumm! serà qüestió d'esbrinar-ho i en quan a la Hermana Jalea Real :D no en tinc ni idea però m'ha fet moltissima gràcia!

Sí? Aina, doncs vinga! calçat bé, agafa una motxil·la i som-hi!

Iurema, potser és que vas fer mooolta festa :P

Marc ha dit...

Bona filosofia, i no oblidis que també "cuidar-se és salut".

(Si trobes el poblet -i me da a mi que ja l'has trobat, pel cartell- fes-me'n arribar un paquetet, amb l'Abeja Maya inclosa, si pot ser, serà símbol de bon temps...).

Per cert, genial el caldo de familia... proposo fer-ne un amb tooooootes les families :P

Molt bon any, xiqueta, petonets de mèl!

Anònim ha dit...

La jalea és un jaleo en femení. I real.
Petó namaga

Per cert, tinc els teus raviolis per aqui, estic esperant el moment oportú per fer-los públics.

rAnita nOe ha dit...

uf.. un altre viatje.. jo vaig amb tu!
petonets guapa

namaga ha dit...

Home de la lluna ;) bon any per a tu també

:DDD memòria a mi m'encanten els jaleos en femení. Vius amb la familia raviolis?

Vinga, ranita doncs a buscar-nos i cuidar-nos, petonets

Joanaina ha dit...

iepa! Ja has près força jalea per tenir una mica de jaleo? :P

EQMEVD ha dit...

jaleo, jalea....què dius?
que hi ha una....FIESTA!!!!!
Ara fa dies que no fas una patxanga...

Giorgio Grappa ha dit...

Això, això! Molta jalea i molt poc de jaleo! Volem jaleoooooooo!

claradriel ha dit...

Ai què bona!!
Jalea, polen i pròpoli.
Infalible.

I amb tanta dolçor... mai se sap. =)