21.12.05

Veieu com sóc: dolenta!


em sap molt de greu,
aquests dies
he perdut
els papers
...

23 comentaris:

Anònim ha dit...

no sembles dolenta sinó trista, i açò de perdre els papers... bé, que per açò van néixer els bibliotecaris, per trobar-los! és una broma, tots tenim dret a perdre els papers

Anònim ha dit...

No passa res per perdre els papers, namagueta. A tots ens ha passat algún cop. Espero que estiguis més animada i que la goteta del dibuix no sigui una llàgrima sinó una baveta :-p Petonet.

namaga ha dit...

és veritat no m'aniria malament, guasteví
tot i que et perdries en la meva paperassa


petitacriatura,
d'aquí poc sé que faré bavetes
un petonet petitona

Giorgio Grappa ha dit...

Ei! Jo me n'he trobat un, de paper, per ací; a veure si és teu: és de color blau pàl·lid amb corets de maduixa i de menta, i té uns nuvolets a la banda de dalt... Dic jo que serà la banda de dalt, perquè estan els nuvolets...

Un MUAC ben gran, rebonica!

Dan ha dit...

Buf! M'havia espantat!
Quin susto tant gran d'una Namageta tant petita!!!!!
Un petonet (un peto...net i polit)

Ainalma ha dit...

Això no està del tot malament, Namagueta, sobretot quan es perden amb estil. I de segur que tu, d'això, en tens un fum!

Anònim ha dit...

namaga, que m'han dit que estàs tristona. Això no pot ser (i pensaràs, mira qui parla! jo si que ho estic però mira et llegeixo i faig un somriure)
bonica, un petó

arckh ha dit...

mira... val més perdre els papers que no pas la sabata!!
com a mínim els papers sempre els he tornat a trobar, però la meva sabata... la vaig perdre per sempre!! sniff.. snifff...

;*

Anònim ha dit...

Namaga, no estiguis trista, que sembla que han trobat els teus papers a... Salamanca!!

Ara mateix anem a buscar-los.

Ànims, petitacriatura (Ai, no, que aquesta és una altra). Ànims petitacaracola.

nimue ha dit...

papers, papers... i qui necessita papers tenint ordinador? :PPP

besets de vacances!!!!!

Anònim ha dit...

no els necessites els papers! això!

namaga ha dit...

Giorgio, però sí acabes de descriure les
meves calcetes, oaaaah! se m'han extraviat ?

namaga ha dit...

Dan, ets la primera persona que em diu
que l'espanto, bien! bieen! això vol dir
que el curset de monstre funciona :)

ainalma, gràcies pitufa però em sembla
que en el meu cas els perdo amb males maneres

;) memoria, fundem un blog, sí!, sí!
per deixar-hi un munt de paraulotes? t'ho imagines però paraulotes guapes en plan:

avegades el mon és una carcassa rovellada, parapapsicosis, brètols,
... (no em vull emocionar que en diria molts més)

era la teva preferida arckh, ho sé i em sap greu...

Dhamma, em fas somriure sempre, té un
pet_net


de vacances? nimue? uauah! quina sort!
Nimue i Eloisa,
buenooo canviaré la frase per:

"estic perdent els ordinadors"

ji,ji,ji, m'ho estava imaginat

EQMEVD ha dit...

...ostres, Felicitats!No sabia que havies arribat a nivell avançat del curs de "sustos i disgustos".

Anònim ha dit...

Gràcies pel petonet, tot i que has escrit pet_net, que no sona tant bé (sobretot si és llufa) ja,ja,ja,ja,ja.

M'he trastocat amb el petonet. Un altre per a tu.

(llegiu el següent amb veu ronca)Ejem! Sóc la dona del Dhamma. Què vol dir tant petonet ni que tant petonet.

Anònim ha dit...

I si entra una persona perquè si en aquest teu món i de cop sent que hi hauria hagut d’entrar fa tant de temps?

Justament el dia que no t’amagues darrera una ratlla o que t’has menjat tots els pastissos… aiaiai.

A tothom espanta veure’t una disculpa. No et sàpiga greu res. Mai. Potser només… Potser una miqueta… aquests dibuixos tan petits. Ai kina kk. Faig clic amb esperança i el popu fa mal de tan petit com és.

Kin desastre el meu fons de pantalla si els teus fullets petitegen tant.

Tot val la pena si repersones com tu es regalen en trossets així de tant en tant.

Ping Pong Guardarenfavoritos

(es permet un petó?)

pentesilea ha dit...

dolenta? no ho crec... tenir un mal moment no és ser dolenta ;)

namaga ha dit...

gràcies elquemaietvaigdir,
si vols que et fagi algun tipus
de demostració, bé, més aviat
monstreacció ;)

Dhamma, un pet_net és un llufa,
encara no l'havies capturat aquesta? ah! és clar els pets s'oloren oi?

Hipergirl, m'encanten els petons però sense bavetes, eh!
quan perdo els papers m'enfado molt, ja que voldria que aquest blog fos exclusivament de somriures i bones ganyotes,
un petonet i un pet_net

;) pentesilea, t'he deixat un munt de petons al teu blog ;)
és veritat la dolenteria és un altre cosa


ai prou de petons i petonets i pet_nets, que això no va amb la filosofia punk!

besets de bona nit ;)

Giorgio Grappa ha dit...

Gastes calcetes de paper? Són d'usar i llançar, potser? Buf, quina novetat!

(Vacances! Vacances! VACANCES!!!!)

JoanAlbor ha dit...

Ai no, això sí que no, jo a la Namaga no vull veure-la plorar ehhhhh jo vull veure-la amb la capa aquella de monstre i jugar amb el caragols enganyant-nos a tots i totes i si cal me'n vaig al ministeri d'afers exteriors i fem un robatori que allí de segur que sobren papers a manta i si no a salamanca que crec que també n'hi sobren...i sinó que ens els done el senyor aquest de la cabellera que ha deixat el comentari dalt del meu i que està boig amb les vacances :))) besets ..ahh si vols també tinc paperets de cel·lofana de colors i si ens fem un vestit per a cap d'any Namaga???? siiii? vinga :)))

aina ha dit...

clar que no!! els papers no els necessites!! tira'ls, ben lluny!! ara, ara t'escolto!!

:D

Anònim ha dit...

Qui perd els papers, recupera les barbes.

Anònim ha dit...

El que està fet fet està... i ara a somriure Namaga que no et volem veure així!!!!!!!!!!